Coming to America

Wij zijn 3x in Amerika geweest en sindsdien zijn we helemaal fan van de USA.
Ik vond het dan ook heel gaaf dat ik de Amerika serie van Amy Design kreeg om voorbeeldkaartjes mee te maken. En dit is dan de eerste!
Op de foto hierboven zie je de zeer gedetailleerde stans met o.a. de Amerikaanse vlag, USA letters en het Vrijheidsbeeld.
Hier zie je de sterrenrand, die samen in een verpakking zit met een embossingfolder (maar daar maak ik een andere keer een kaart mee).
De letters USA heb ik nogmaals in rood gestanst en bovenop de blauwe letters geplakt. Wat losse sterren (die uit de sterren randmal kwamen) her en der op de kaart geplakt. Sommige wat verhoogd met foamtape. De pijlen zijn van een Collectables en heb ik eerst even met Barn Door distress inkt aangezet.
En dan hier de Amerikaanse vlag. Ook deze heb ik 2x uitgestanst en het gedeelte met de sterren van de rode vlag afgeknipt en hem daarna op de blauwe vlag geplakt. De sterren in het blauwe gedeelte met een gelly pen wit gemaakt.
 Het Vrijheidsbeeld.
Ik kreeg ook een leuk knipvel met allemaal Amerikaanse plaatjes, die goed van pas kwamen..
Op de onderste foto kun je zien dat ik weer ouderwets aan het 3-deeën ben geweest.

Hieronder kun je zien welke producten uit de webwinkel van Kreatrends ik gebruikt heb. Als je op een plaatje klikt, kom je bij het betreffende product in de webwinkel.

  COL1389 Collectables snijmal Pocket card en marks  DF3408 Designfolder extra stars  USAD10002 Snijmal America Collection Frame Amy Design  Alcohol inkt applicator Distress inktpad Barn DoorCD10658 Knipvel Statue of Liberty America Collection Yvonne Creations
Leuk dat je weer langs geweest bent (en nog leuker als je een berichtje achter laat!).

Met dit kaartje ben ik gekozen als één van de Top Picks bij Our Crafty Corner (uit 184 inzendingen!). En toevallig is dit ook een creatie die ik voor Kreatrends gemaakt heb!
xxx Margreet

Challenges:
Our Crafty Corner: Anything goes
Addicted to Stamps: Holiday (our holidays in the USA)
Crafting For All Seasons: Die cuts/punches
Creative Moments: Always Anything goes + option inspired by a song Coming to America (by Neil Diamond)
Inspiration Destination: Anything goes
Simply Papercraft: Anything goes
Brown Sugar: Anything goes
Morgan's Art World: For the men
Scrapping4fun Challenges: Anything goes

Reacties

een super gave kaart Margreet heel mooiiiiiiiiii geheel.

en gefeliciteerd met je kaart

gr karin
Monique zei…
Supermooi gemaakt Margreet!
Lieve groetjes, Monique
Miranda K zei…
erg mooi! wat leuk dat je er zelf ook bent geweest.. nog toffer dat je met deze producten aan de slag mag.. groeten miranda k. je andere kaart is ook prachtig
Bernadet zei…
Wat een superleuke kaart is dit margreet
Wat een mooie kaart Margreet. Vrolijke kleuren en heel gaaf afgewerkt.
Lieve groetjes Miranda
Dora zei…
Mooie kaart en heel toepasselijke Amerikaanse stijl. Alles past!
Ellen zei…
Helemaal in jouw straatje dus deze materialen. Ik vind je kaart superleuk geworden!

xxx Ellen
Margo zei…
Wat een prachtige kaart Margreet ! Zo'n mooi papier en zo'n leuke stansen zeg ! Heel erg leuk gecombineerd ! Gefeliciteerd met je top pick, het is dan ook een prachtige kaart !
Groetjes
Margo
Lia zei…
Ik ken dat 'Amerika' gevoel ook maar al te goed. Het is er prachtig en je kaart dus ook!
Lia, DT S4F
*Vicki* zei…
Such an American feel to your design here Margreet!! USA all the way!! LOL!! I just love the dimension you've got on your eagle image and I just love the city scape behind him!! Fabulous design my friend! HUGS
Lilian zei…
Very cool card! Great use of dies!
Thank you for joining us at ATSM!
Lilian
The Leaf Studio
Fabulous and wonderful card Margreet thank you for joining us over on Morgans Art World
Dianne xx
MAW CT
Fun and fabulous card! Great details. Thanks for joining us at Scrapping4fun
Tina dt
Peanut zei…
What a FUN project; Margreet! Perfect for 4th of July hols Thanks for joining us at ATSM.
x Asha
coldwaters2 zei…
Brilliant card Margreet a superb design
hugs
lorraine x
Fabulous and fun card, Margreet! Happy Stamping! Love, Miss Daisy
Great American card love the decoupaged image and all the die-cuts---Thank you for joining us at Simply Papercrafts
Carol DT x
Hi just popping back to say---Thank you for joining us at Our Crafty Corner
Carol DT x

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me